17. Ruta Bugak Skyway și Pavilionul Palgakjeong

din seria Saranghaeyo, Seoul!

Deschisă publicului în 1968, șoseaua Bugak Skyway este ruta romantică a Seoulului, care oferă priveliști minunate asupra orașului și a munților Bugaksan și Namsan. Ea este, în același timp, și o importantă zonă militară datorită apropierii de reședința președintelui republicii. Chiar în 1968, o trupă de comando nord-coreeană, cu misiunea de a-l lichida pe președintele de atunci al țării, a fost angajată într-un puternic schimb de focuri, în urma căruia a fost anihilată.

Șoseaua are o lungime de 10 km și duce spre vârful Palgakjeong cu o altitudine de 342 m. Acolo sus a fost construit în 1969, Pavilionul Palgakjeong.

DSCN9920panoramă spre Bugaksan și Namsan

DSCN9906Pavilionul Palgakjeong

El are o formă octogonală și este construit în stil tradițional coreean. Turistul găsește aici un restaurant, o cafenea și magazine de suveniruri. Pentru că pavilionul și parcul din jurul său oferă panorame splendide asupra orașului, locul este deseori folosit ca scenă de filmare.

Există numeroase poteci pentru cei care vor să urce pe jos și apoi să facă de aici diverse excursii.

DSCN9924 DSCN9911 DSCN9932

Un dezavantaj al zonei este acela că nu este deservită corespunzător de transportul în comun, existând o singură stație de autobuz. Opțiunile pe care le ai la îndemână sunt: o mașină închiriată, taxiul, o excursie organizată de jumătate de zi sau…drumeția.

La întoarcere, am oprit în cartierul Buam-dong, devenit foarte trendy în Seoul datorită numeroaselor restaurante și cafenele din zonă, precum și a unor reședințe private foarte frumoase. Aici trăiește și o importantă comunitate de artiști. Noi am poposit la Sanmootonge, o cafenea cu adevărat încântătoare, scena unor seriale îndrăgite între care Coffee Prince.

Interiorul frumos decorat, patio și curtea pline de statui, flori și umbrele sunt tare atractive! Nu este de lepădat nici priveliștea splendidă spre zidul fortăreței Seoul, care urmează ca un șarpe linia muntelui din zare.

Cafeneaua Sanmootonge, Buam-dong, Seoul

DSCN9953 DSCN9958 DSCN9962 DSCN9955 DSCN9957 DSCN9950 DSCN9959 DSCN9970DSCN9967 DSCN9976

17. Bugak Skyway and the Palgakjeong Pavilion

of the Saraghayeo Seoul series

The Bugak Skyway is the romantic route of Seoul. Ianugurated in 1968. It is also the place were a North-Korean commando tried to penetrate the Blue House (the residence of the president), with the mission to kill the president, in 1968. They have been anihilated.

The drive is 10 km long, up to the Palgakjeong peak (342 m), where an octogonal national style pavilion has been constructed in 1969. The terrace offers impressive views over Seoul and the Bugaksan and Namsan Mt. Because of the beauty of the place it was used as filming set in many k-drama series.

The disadvantage of the place is the fact that no common transport is available. You have to depend on a taxi, an organised trip or…hiking.

On our way back we stopped in an enchanted place: the Sanmootonge, a cafe full of charm. The interior, the patio and the courtyard offer small, intimate tables and a marvelous view over the mountains, the wall of the Seoul fortress and the city.. The space is decorated with statues and flowers. The cafe is situated in Buam-dong, a trendy neighbourhood, featuring many little restaurants and cafes, and magnifique private residences.

Comments

17. Ruta Bugak Skyway și Pavilionul Palgakjeong — 14 Comments

• A fost o excursie de sambata dimineata, Cartim, pe care am ales sa o facem in loc de a ne cufunda in uriasa aglomeratie de peste tot, in weekend. Nu ne-a parut rau;)

1. Multumesc pentru toate articolele care ne permint noua, celor mai sedentari, sa vedem o parte din minunatiile pe care le-ai admirat tu.
    A fost intr-adevar o idee buna sa mergeti pana acolo, pavilionul e o minune.

• Multumesc, Viorica! Ma bucur ca iti place sa le citesti. Cred ca tu, care apreciezi arta si cultura coreeana, ma intelegi cel mai bine si nu m-ai intreba “ce gasesc eu acolo de m-am dus de doua ori”?! M-as duce si a treia oara, daca ar fi dupa capul meu! Mai sunt inca atatea de vazut si mereu apar lucruri noi fiindca ei mentin constante progresul si dezvoltarea.

Pe munte a fost frumos, privelistile largi dar putin cam mult smog, asa ca pozele nu reflecta intocmai ce am vazut cu ochiul liber. Orasul e cam poluat, e adevarat dar ei fac tot ce pot sa ii mentina si sa ii mareasca “plamanul verde”: parcuri, gradini, spatii verzi numaroase, salba de parcuri de-a lungul raului Han.

Cafeneaua a fost si ea un loc tare placut, unde am stat o ora, am facut fotografii, am baut o cafea si mi-am imaginat echipa de actori la lucru, acolo.

2. Cafeneaua aia chiar că parcă spune poveşti ! 🙂 Foarte frumos loc, visez şi eu să ajung într-o zi pe acolo. Când îi vine rândul. Dar cum spui, sunt atâtea atracţii, fără îndoială că nu poţi vedea totul într-o singură călătorie… Dar ăsta e farmecul lumii noastre! 🙂

• Chiar acum ma uit pe internet la serialul Coffee Prince si sunt tot timpul in cafenea:) Sunt atatea colturi romantice ]n Seoul ca nu m-as plictisi in acest oras, multa vreme.

Sa ai o saptamana frumoasa, Mira!

3. Cel mai mult mi-au placut statuile ascunse printre frunze. Minunat loc ca sa-ti bei cafeaua. Imi inchipui, ca as sta acolo sa scriu o pagina in jurnal …

• si unde mai pui ca la ora la care am fost noi acolo erau putini clienti si mai ales inauntru! gradina a fost doar pentru noi!

4. Wonderful photos!
    This mountain is famous historically,and this pavilion is a restaurant,I think.It commands a great view!
    And this cafe is located in wonderful place!

5. Really nice weather all these views. The Pavilionul Palgakjeong I find beautiful to see. Beautiful colors and the pieces of nature have you again 🙂